was looking on the odium forums and saw that wannabe swede prinz on OUR site!!!
so of course i have to avenge my country. hope you kill garr on saturday, i wont be able to join you, since i have to drink beer (as i said prinz, midsommar is the biggest boozeweekend of the year in sweden, even though its on friday )
but next time we go for Majordomo!!!! SmOdium ftw!!!
kisses your beloved shataz
btw prinz, your first step towards being a swede
http://www.interglot.com/
YO!
Btw, tell maxi i said:
Trögmåns! Din mamma är billigare än din lillsyrra, ändå din lillsyrra är inte oäven båda
edit: furthermore he's a : parkeringsficka, parningstid, pedicatio mulierum, herrefrisør and a tussmöte!
( my gf has a swedish dirty words book, but all the translations are in swedish as well so i'm not entirly sure what they all mean :P)
Trögmåns! Din mamma är billigare än din lillsyrra, ändå din lillsyrra är inte oäven båda
edit: furthermore he's a : parkeringsficka, parningstid, pedicatio mulierum, herrefrisør and a tussmöte!
( my gf has a swedish dirty words book, but all the translations are in swedish as well so i'm not entirly sure what they all mean :P)
ohhhh, clicky!
je jouw aars-aflikken. begeerte jouw deerntje roede!!11!one!1prinso wrote:Btw, tell maxi i said:
( my gf has a swedish dirty words book, but all the translations are in swedish as well so i'm not entirly sure what they all mean )
Krita säger:
Utan din penis i min röv känner jag mig halv
Utan din penis i min röv känner jag mig halv